Inte utan lilla ligan

Och ja där fick ni bilderna från igår. Kan dra lite kort om kvällen hos Beatrice.
Kom dit vid sex och började med maten då det blev nachos. God mat blev det och en liten efterrätt också. Satt och pratade länge och hade allmänt mysigt, fina flicks! Senare på kvällen kom en grupp guskgrabbar som jojnade. Trevligt det! Bad, sång och allt blev av under natten. Fanny och jag tog dock några bussar tidigare än de andra. Träffade även på sköna grabbar på bussen hem också. Kom hem själv till ett öde hus där jag somnade i min ensamhet.

Klockan stod på nio idag och tog min väska och åkte till Scandic då vi skulle åka till match. Vann med 3-0.
Ligger nu hemma och myser med min datan, en film och ett glas cola. Ba må. Ha en bra kväll folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0