Slut på det roliga

Hemma nu efter några härliga dagar i Öregrund! Vattenskoter, cykelturer och mycket snack, ja you name it. För mig blev det en natt hos Matilda och två hos Jacob. Själva Midsommarafton var faktiskt sådär, hade förväntat mig mer. Men allt runt omkring var helt perfekt! Nu idag har jag åkt buss hem med de kvarvarande övernattarna i en stuga full med flugor. Blev en lunch på Max och sen drog jag och Jacob hem till mig för lite jacuzzibad och filmmys. När han drog följde jag med pappa ut på en springtur som jag nästan förstod skulle vara döden. Intervaller uppför backar, ni förstår säkert själva att det inte var någon njutning som låg i det. Nu ska jag försöka ladda ner lite filmer till datorn så jag har nåt att kolla på under mina 9 dagar borta från samhället.
Langa gärna några filmtips!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej<3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:)<3

2011-06-27 @ 19:02:22
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0